تعمیرات و ارورهای انواع ماشین لباسشویی۰۹۱۹۷۶۷۳۳۰۵

تعمیرات انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی ۰۹۱۹۷۶۷۳۳۰۵

ارور انواع ماشین لباسشویی

تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی شمال تهران:

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی غرب تهران :

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی جنوب تهران:

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی شرق تهران:

تعمیرات ماشین لباسشویی در محل مشتری با ضمانت و تعهد کاری

کد خطا و ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ

در این مقاله به بررسی ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ و نحوه عیب یابی و تعمیرات آن میپردازیم تا بتوانید جهت تعمیرات ماشین لباسشویی و رفع عیب آن  اقدام نمایید.

ارور DE لباسشویی سامسونگ :

ارور DE  مربوط به مشکل در ماشین لباسشویی است.
*درب به خوبی بسته نشده است یا زبانه درب لباسشویی ایراد دارد و مانع از اتصال درست با میکروسوئیچ شده است.
*میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی یا سیم کشی مربوط به آن ایراد دارد.
*برد دستگاه در قسمت مربوط به میکروسوئیچ دجار ایراد گردیده است.
جهت تعمیرات ماشین لباسشویی و رفع این ارور با کارما تعمیر تماس گرفته تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی شما اقدام نماییم.

ارور ۱E یا IE لباسشویی سامسونگ :

علت ایراد : عدم آبگیری
*شیر ورودی آب ماشین لباسشویی بسته می باشد ابتدا نسبت به بازدید آن اقدام نمایید.
*مسیر فیلترهای ورودی شیربرقی ماشین لباسشویی مسدود است آنها را بازدید نمایید و نسبت به تمیز نمودن آنها در صورت لزوم اقدام نمایید.
*هیدروستات / سنسور سطح آب که وظیفه اعلام مقدار ابگیری دستگاه را برعهده دارد را بررسی نمایید که بیشترین ایراد ان مربوط به سنسور سطح اب می باشد.
*شیر برقی ماشین لباسشویی را به صورت مستقیم تست نمایید.
*عامل اخر مربوط به برد دستگاه در مسیر شیر برقی لباسشویی می باشد که باید نسبت به تعمیر ان در مسیر و بلوک مربوط به شیر برقی اقدام نمایید .

ارور  یا کد خظا sud لباسشویی سامسونگ :

علت این ارور یا کد خطا SUD  مربوط به تشخیص مقدار کف بیش از اندازه ماشین لباسشویی است . در این حالت بهتر است ابتدا دستگاه را خاموش کرده و چند ساعتی به دستگاه استراحت دهید تا کف از بین برود و اگر کف همچنان ایراد وجود دارد باید نسبت به تمیزی مسیرهای تخلیه  / فیلتر تخلیه و مسیرهای سنسور سطح اب اقدام نمایید .
تعمیرات ماشین لباسشویی شمال تهران :
تعمیرات ماشین لباسشویی جنوب تهران :

تعمیرات ماشین لباسشویی تهرانسر ، تعمیرات ماشین لباسشویی شهرک ولیعصر ، تعمیرات ماشین لباسشویی مهراباد جنوبی ، تعمیرات ماشین لباسشویی یافت اباد ، تعمیرات ماشین لباسشویی آذری ، تعمیرات ماشین لباسشویی خلیج فارس، تعمیرات ماشین لباسشویی فلاح

تعمیرات ماشین لباسشویی غرب تهران:
تعمیرات ماشین لباسشویی شرق تهران:

ارور OE / E3  لباسشویی سامسونگ :

این خطا بیانگر سرریز شدن یا ابگیری بیش از اندازه ماشین لباسشویی می باشد و اگر از پودر و مواد شوینده زیادی در لباسشویی استفاده نمودید به دستگاه چند دقیقه استراحت بدهید تا ببینید ایراد بر طرف میگردد .
در صورت عدم رفع ایراد جهت تعمیر ماشین لباسشویی با کارما تعمیر تماس گرفته تا نسبت به رفع عیب دستگاهتان اقدام نماییم.

ارور BE2  لباسشویی سامسونگ :

ارور BE2 ماشین لباسشویی سامسونگ زمانی اتفاق می افتد که یکی از کلیدهای روی پنل برد ماشین لباسشویی در حالت گیر و فشرده باشد که جهت رفع ارور و تعمیرات ماشین لباسشویی ابتدا باید برد ماشین لباسشویی را از روی دستگاه باز کنید و سپس اقدام به جدا نمودن پنل نمایشگر از برد لباسشویی نمایید تا دکمه مربوطه را از حالت گیر خارج نمایید.

ارور AE لباسشویی سامسونگ :

این خظا بیانگر عدم ارتباط بین برد اصلی و نمایشگر می باشد و سیگنالها بین دو برد  MAIN و SUB  بدلیل عدم ارتباط درست دریافت نمی شود. جهت رفع این ایراد ابتدا باید کانکتور بین  MAIN و  SUB را با دقت چک نمایید و در صورت قطع بودن اتصالات بین برد اصلی و نمایشگر نسبت به اتصال مجدد ان اقدام نمایید.

تعمیرات ماشین لباسشویی همه نقاط تهران و حومه 

ارور  CE لباسشویی سامسونگ :

ارور CE به دلیل اشکال در بخش دمای اب ماشین لباسشویی می باشد دلیل این ارور در حالتی است که دمای اب به بالای ۵۵ درجه رسیده باشد و یا سنسور دما ایراد داشته باشد.

ارور uc لباسشویی سامسونگ:

این ارور بیانگر ایراد در قسمت برق ورودی دستگاه می باشد که باید ولتاژ برق ورودی و اتصالات دو شاخه و پریز مورد بررسی قرار گیرد. در صورت عدم رفع ایراد برد اصلی باید مورد بررسی قرار گیرد.

ارور یا خطای ۳E /8E/BE  لباسشویی سامسونگ :

این ارور در ماشین لباسشویی سامسونگ بیانگر خطا در بخش موتور دستگاه می باشد . رفع این ارور نیاز به تکنسین و کارشناس تعمیر ماشین لباسشویی دارد تا بتواند ابتدا قسمت های مربوط به موتور ماشین لباسشویی را تست و در صورت نیاز اقدام به تعمیر نماید و در نهایت به تعمیر در بخش یا بلوک موتور ماشین لباسشویی اقدام نمایید.

ارور یا خطای ۵E /E2 لباسشویی سامسونگ : 

ارور ۵E لباسشویی سامسونگ بیانگر مشکل در قسمت تخلیه می باشد . جهت رفع مشکل ابتدا باید از باز بودن مسیر تخلیه و در نهایت تعویض پمپ تخلیه اقدام نمایید. همچنین فیلتر تخلیه را نیز باید بازدید نمایید.جهت تعمیر ماشین لباسشویی و رفع ارور ۵E  لباسشویی سامسونگ با کارما تعمیر تماس حاصل نموده تا در اسرع وقت نسبت به رفع عیب و تعمیر آن اقدام نماییم.

ارور E4 / UE لباسشویی سامسونگ : 

این ایراد زمانی رخ می دهد که ماشین لباسشویی مراحل شستشو و آبکشی را انجام داده است و در مرحله خشک کن این کد خظا را می دهد که بیانگر عدم نعادل در ماشین لباسشویی می باشد از عمده ترین دلایل این ارور به شرح زیر است :
۱-لباس زیاد و سنگین      ۲- لباسها را  باید به صورت تکی و جدا از هم درون ماشین لباسشویی قرار داد تا لباسها به هم پیچ نخورده باشند .  ۳- عدم تراز بودن ماشین لباسشویی
۴-کمک های ماشین لباسشویی و پمپ تخلیه را از جهت عملکرد و تخلیه آب مورد بازدید قرار گیرد زیرا وقتی آب درون دستگاه به صورت کامل تخلیه نگردد موجب سنگین شدن لباسها می شود و عدم تعادل می گردد .

ارور ۴E / 4C لباسشویی سامسونگ :

این خطا بیانگر ایراد در قسمت آبگیری ماشین لباسشویی می باشد .
جهت رفع ایراد و تعمیرات ماشین لباسشویی موارد زیر را ابتدا باید مورد بررسی قرار دهید :
۱-شیر ورودی ماشین لباسشویی را مورد بررسی قرار دهید و از باز بودن آن اطمینان حاصل فرمایید .
۲- شیر برقی ماشین لباسشویی    ۳- سنسور سطح آب و مسیر آن مورد بررسی قرار گیرد .
۴-در نهایت برد ماشین لباسشویی ایراد دارد.

خطای HE لباسشویی سامسونگ :

این خطا مربوط به خطای بخش هیتر یا سنسور دمای ماشین لباسشویی می باشد. جهت رفع ایراد ارور HE ابتدا سنسور دما و هیتر دستگاه را از طریق اهمتر تست نمایید و در صورت سالم بودن نسبت به تعمیر برد و رفع ایراد اقدام نمایید . شما می توانید جهت رفع ایراد و تعمیر ماشین لباسشویی با کارما تعمیر تماس بگیرید.
تعمیرات ماشین لباسشویی شمال تهران:
تعمیرات ماشین لباسشویی غرب تهران :
تعمیرات ماشین لباسشویی جنوب تهران : تعمیر ماشین لباسشویی مهراباد جنوبی – تعمیرات ماشین لباسشویی شهرک ولیعصر – تعمیرات ماشین لباسشویی یافت اباد – تعمیرات ماشین لباسشویی فلاح – تعمیر ات ماشین لباسشویی آذری – تعمیرات ماشین لباسشویی شاد اباد – تعمیرات ماشین لباسشویی خلیج فارس 
تعمیرات ماشین لباسشویی شرق تهران :

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.