تعمیرات انواع ماشین لباسشویی ، تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیرات انواع ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی

تعمیر در تمامی نقاط تهران و حومه

چرا ماشین لباسشویی شروع به کار نمی کند ؟

در لباسشویی های تایمری میتوان از اصلی ترین دلایل عدم شروع به کار و تعمیرات ماشین لباسشویی از میکروسويیچ ماشین لباسشویی نام برد . در این نوع اگر ماشین لباسشویی شروع به کار نمی کند جهت تعمیر آن ابتدا باید نسبت به تست و تعویض میکروسويیچ اقدام نمایید .

میکروسويیچ این مدل از ماشین لباسشویی به صورت حرارتی می باشد که دارای سه پایه به نام های n ، l ،c می باشد . و در برخی دیگر از این نمونه ها به صورت شماره بندی ۱ ۲ ۳ می باشد.

جهت رفع ایراد و تعمیرات ماشین لباسشویی می توانید با ما تماس گرفته تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع ایراد دستگاه اقدام نماییم .

جهت تست و تعمیر این مدل از میکروسوئیچ ماشین لباسشویی وقتی برق از تایمر به دو سر پایه های میکروسوئیچ اعمال گردید پایه های ۲ و ۳ یا l و c  به هم وصل میگردد این برق برگشتی به سایر  قطعات مصرف کننده اعمال می گردد .

تعمیرکاران ماشین لباسشویی در زمانی ک دستگاه اصلا روشن نمی‌شود ابتدا باید دو شماره بزرگتر را یکسره نماید یا اینکه حروف l ,c را بهم اتصال کوتاه نماید.

جهت تعمیرات ماشین لباسشویی میتوانید با شمارا های درج شده در سایت تماس گرفته تا در اسرع وقت خدمت شما انجام وظیفه نماییم.

تعمیرات ماشین لباسشویی تهرانسر ، تعمیرات ماشین لباسشویی شهرک ولیعصر ، تعمیرات ماشین لباسشویی مهراباد جنوبی ، تعمیرات ماشین لباسشویی شاداباد ، تعمیرات ماشین لباسشویی فلاح ، تعمیرات ماشین لباسشویی خلیج فارس ، تعمیرات ماشین لباسشویی یافت اباد

تعمیرات لباسشویی همه نقاط تهران و حومه

 

نحوه کارکرد ماشین لباسشویی تایمری :

در ماشین لباسشویی تایمری وقتی روشن میکنید برق وارد میکرو سوئیچ درب می شود. و بعد برق مربوط ب شیر برقی توسط تایمر فعال می شود .هنگامی که ابگیری ماشین لباسشویی کامل شد هیدروستات برق شیر برقی را قطع می‌کند  و برق موتور تایمر را وصل میکند و به آرامی میل تایمر ماشین لباسشویی را می چرخاند روی میل تایمر دنده های بزرگ پلاستیکی تعبیه شده که هر تاینری به سبک خاصی ساخته شده است و در نهایت همه آنها به یک طریق کار می‌کنند. موتور تایمر ک میل مرکز را می چرخاند طبق طراحی دنده های داخلی پلاتین مربوط به دور چپ داخل شیار تو رفتگی نی افتد و پلاتین راست را با عقب هل می دهد که سیم برقی ک به پلاتین وصل شده را به وسیله نوک پلاتین به سیم برق دور راست موتور وصل می کند و مدت ۱۰ ثانیه طول می‌کشد کا موتور تایمر دنده بزرگ را جا به جا کند و پلاتین ها بر می‌گردد به جای اول و بعد از ده ثانیه دوباره این عمل تکرار می شود ولی این بار بر عکس .پلاتین دور راست داخل شیار می‌رود تا برقش به جایی وصل نشود و پلاتین دور چپ به عقب می رود. و برق دور چپ رد به موتور می رساند این  عمل تا مدت زیادی تکرار می شود تا وقتی ک شیارهای مربوط به دور موتور ماشین لباسشویی تمام شود. دو شیار دنده بعدی که مربوط به پمپ تخلیه می باشد برجسته میشود و پلاتین برق پمپ را وارد مدار می‌کند.

پس از دو دقیقه ک پلاتین برگشت دوباره دنده بعدی که پلاتین شیربرقی مقابل آن هست می رسد و بری شیربرنج را با هول دادن پلاتین به سمت عقب وصل میکند و عمل آبکشی انجام می‌شود.

تعمیرات ماشین لباسشویی تهرانسر ، تعمیرات ماشین لباسشویی شهرک ولیعصر ، تعمیرات ماشین لباسشویی یافت اباد ، تعمیرات ماشین لباسشویی شاد اباد ، تعمیرات ماشین لباسشویی مهراباد جنوبی

این عمل که به پایان رسید نوبت خشک کن می باشد.

موتور تایمر همچنان می چرخد و دنده ها را ذره ذره جلو می‌برد و شیار مربوط به پلاتینهای دور کند موتور ماشین لباسشویی و شیر ررقی صاف می شوند و شیار مربوط به دور تند و پمپ تخلیه ماشین لباسشویی برجسته می‌شوند.

بعد از حدود چند دقیقه شیار این دو هم صاف می‌شوند و هم زمان شیار دنده برق اصلی جلو می آید و پلاتین برق اصلی داخل شیار می افتد و ماشین لباسشویی خاموش خواهد شد.

تعمیرات ماشین لباسشویی تما نقاط تهران و حومه

علت عدم شروع ب کار در ماشین لباسشویی بردی چیست؟

در تعمیرات ماشین لباسشویی بردی یا دیجیتال ک به صورت نمایشگردار یا ب صورت چراغدار هست از دلایل اصلی عدم شروع ب کار ارسال نشدن فرمان قفل از طریق برد به میکروسوئیچ درب می باشد.

یا اینکه میکروسوئیچ درب داری ایراد می باشد و پس از ارسال فرمان قفل درب از طریق برد پایه برگشت یا فرمان برگشت ک نشانگر قفل شدن درب می باشد به برد ارسال نمی گردد در اینگونه موارد حتما باید قطعه را با نمونه مشابه آن جایگزین کرد تا از سالم بودن میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی اطمینان پیدا کنیم.

تعمیرات ماشین لباسشویی تهرانسر ، تعمیرات ماشین لباسشویی شهرک ولیعصر ، تعمیرات ماشین لباسشویی شاداباد ، تعمیرات ماشین لباسشویی یافت اباد ، تعمیرات ماشین لباسشویی مهراباد جنوبی.تعمیرات لباسشویی آذری

تعمیرات همه نقاط تهران و حومه

جهت تعمیرات ماشین لباسشویی با شماره هایی درج شده در سایت تماس بگیرید .

در اکثر لباسشویی های بردی اگر ماشین لباسشویی شروع به کار نکند دستگاه ارور را نمایش خواهد داد که بیانگر ایراد در قطعه مشخص خواهد بود.

تعمیرات ماشین لباسشویی شهرک ولیعصر ، تعمیرات ماشین لباسشویی تهرانسر ، تعمیرات ماشین لباسشویی شاداباد ، تعمیرات ماشین لباسشویی مهراباد جنوبی 

تعمیرات ماشین لباسشویی منطقه ۱۸

تعمیرات ماشین لباسشویی منطقه ۹

تعمیرات ماشین لباسشویی منطقه ۲۱

 

امیدوارم مطالب مطرح شده در مورد این موضوع بتواند کمکی جهت رفع عیب و تعمیر ماشین لباسشویی شما عزیزان باشد .آرزوی ما موفقیت همه شماست.با تشکر از همراهی تان

 

 

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.