خطاها و ایرادات انواع ماشین لباسشویی

 


تعمیرات ماشین لباسشویی همه برندها 
تعمیرات ماشین لباسشویی تهران و حومه          
                       ۰۹۱۹۷۶۷۳۳۰۵

کارما تعمیر نامی اشنا در زمینه تعمیرات انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی می باشد و تمام سعی ما بر این است که بتوان رضایت کامل مشتری را در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی بدست اوریم.شما میتوانید هر گونه سوال در زمینه خرید و تعمیرات و اشنایی با انواع برندهای رایج ماشین لباسشویی و ظرفشویی و لوازم خانگی را از مجموعه کارما تعمیر بپرسید تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به پاسخگویی اقدام نماییم.

در این مقاله سعی شده است که عیب های رایج انواع ماشین لباسشویی را مورد بررسی قرار دهیم تا بتواند در زمینه تعمیرات اگاهی لازم را داشته باشید و کمک شما در زمینه تعمیرات باشیم.

تعمیرات ماشین لباسشویی تهرانسر ، تعمیرات ماشین لباسشویی مهراباد جنوبی ، تعمیرات ماشین لباسشویی فلاح ، تعمیرات ماشین لباسشویی فلاح ، تعمیرات ماشین لباسشویی آذری ، تعمیرات لباسشویی یافت اباد ، تعمیرات ماشین لباسشویی شهرک ولیعصر

عیب های رایج انواع ماشین لباسشویی

۱- ماشین لباسشویی ، لباسها را خوب نمی‌شوید ‌‌:

»» میزان آبگیری ماشین لباسشویی کم می باشد. ابتدا باید میزان آبگیری ماشین لباسشویی مورد بررسی قرار بگیره و همچنین در صورت کم بودن آبگیری باید فیلتر شیر برقی تمیز گردد و شیربرقی و مسیر هیدروستات چک گردد.

»» حجم زیاد لباسها و استفاده مقدار زیاد پودر و نامرغوب بودن پودر

»» المنت ماشین لباسشویی رسوب گرفته باشد

»» عدم تخلیه کافی آب و گیر بودن فیلتر تخلیه .در این گونه موارد باید فیلتر تخلیه را باز کنید و تمیز کنید.

»» عدم جرم گیری ماشین لباسشویی

» کثیف بودن زیاد دیگ ماشین لباسشویی. در اینگونه موارد دیگ ماشین لباسشویی کامل باز شود و داخل آن کاملا تمیز و شسته شود

۲ -ماشین لباسشویی روشن نمی شود؟

تعمیرات انواع ماشین لباسشویی و ظرفشویی تهران و حومه

تعمیرات ماشین لباسشویی تهرانسر _ تعمیرات ماشین لباسشویی مهرآباد جنوبی _ تعمیرات ماشین لباسشویی فلاح _ تعمیرات ماشین لباسشویی شاد آباد _ تعمیرات ماشین لباسشویی شهرک ولیعصر _ تعمیرات همه نقاط تهران.

اگر ماشین لباسشویی بعد از زدن دکمه پاور روشن نمی شود می توان با در نظر گرفتن مراحل زیر نسبت به تعمیرات ماشین لباسشویی اقدام نمایید .

»» ابتدا برق ساختمان را چک نمایید .

»» کابل برق ورودی تا سر فیلتر نویزگیر را از لحاظ وصل بودن کابل از طریق یک اهم متر چک نمایید.

»» فیلتر نویزگیر ماشین لباسشویی را تست نمایید .

طریقه تست فیلتر نویزگیر بدین صورت است که دو به دو به هم راه می دهند مثلاً یک به سه و دو به چهار وصل می باشد .

»» سیم کشی و سوکت پاور را چک نمایید .

»» اگر تمامی موارد بالا را چک کردید و ایرادی مشاهده نگردید برد ماشین لباسشویی ایراد دارد .

جهت تعمیرات برد ماشین لباسشویی با کارما تعمیر تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی اقدام نماییم.

۳– علت لرزش و تکان های شدید ماشین لباسشویی چیست ؟

تعمیرات انواع ماشین لباسشویی و ظرفشویی تهران و حومه

۱ . تراز نبودن ماشین لباسشویی : از عمده دلایل لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی تراز نبودن آن می باشد که از طریق پایه های لباسشویی اقدام به تراز آن می نماییم .

۲- کمک ماشین لباسشویی :  از دیگر دلایل لرزش ماشین لباسشویی کمک آن می باشد که باعث کوبیدن و ضربه های شدید می شود . و بهتر است هر چه سریعتر نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی و تعویض کمک جهت جلوگیری از هر گونه خسارت اقدام نمایید.

دیگر عواملی که سبب لرزش و تکان شدید ماشین لباسشویی می شود می توان به خرابی کابین و جای کمک  ، خرابی بلبرینگ و شفت و لاستیک دور درب که سبب انتقال لرزش به کابین میگردد.

جهت تعمیرات ماشین لباسشویی می توانید با نمایندگی کارما تعمیر تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی اقدام نماییم .

»» تعمیرات ماشین لباسشویی تهرانسر ، تعمیرات ماشین لباسشویی یافت آباد ، تعمیرات ماشین لباسشویی شهرک ولیعصر ، تعمیرات ماشین لباسشویی مهرآباد جنوبی ، تعمیرات ماشین لباسشویی فلاح ، تعمیرات ماشین لباسشویی آذری  ««

۴ – علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی چیست ؟

وقتی آبکش ماشین لباسشویی نمی چرخد  تعمیرکار ماشین لباسشویی باید موارد زیر را در رابطه با تعمیر ماشین لباسشویی چک نماید .

تسمه _ زغال موتور _ موتور لباسشویی باید به صورت مستقیم تست گردد تا از سلامت آن اطمینان حاصل نماییم _ برد ماشین لباسشویی فرمان لازم برای موتور ارسال نمی کند .همچنین قفل شدن بلبرینگ ماشین لباسشویی هم از دلایل دیگر که سبب نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی است که در اینگونه موارد باید نسبت به تعمیرات ماشین لباسشویی و تعویض بلبرینگ و شفت ماشین لباسشویی اقدام نمایید.

تعمیرات ماشین لباسشویی همه نقاط تهران و حومه

تعمیرات ماشین لباسشویی تهرانسر ، تعمیرات ماشین لباسشویی شهرک ولیعصر ، تعمیرات ماشین لباسشویی فلاح ، تعمیرات ماشین لباسشویی مهرآباد جنوبی ، تعمیرات ماشین لباسشویی شاد آباد ، تعمیرات ماشین لباسشویی آذری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هنوز دیدگاهی ثبت نشده.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.